Treniņi svara zaudēšanai

Tad, kad nevarat vairs aizpogāt savu mīļāko kleitu un neviens no zināmajiem izteicieniem jūs vairs nevar nomierināt, tad izlasiet šo rakstu par treniņiem, kuri ir paredzēti svara zaudēšanai.
Ja jums pārsvarā ir sēdošs darbs, ja jums ir regulāras stresa situācijas un ēdat nesaprotami kad un nesaprotami ko, tas nozīme, ka raksts par treniņiem, kuri paredzēti svara zaudēšanai ir domāts tieši jums.

Skaistu ķermeni bez taukiem vēlas katrs no mums, bet ja jums ģenētiski ir nosliece taukus uzkrāt, tad nāksies kārtīgi pasvīst un ieguldīt daudz darba, lai pie tāda ķermeņa tiktu. Fizioloģisku atšķirību dēļ vīriešu treniņi atšķiras no sieviešu treniņiem svara zaudēšanai, bet ir vairākas kopējas rekomendācijas kuras der gan vīriešiem, gan sievietēm.

Tagad daži vārdi par tauku dedzināšanu. Tauki uzkrājas ķermeņa noteiktās daļās, piemēram, vīriešiem – preses zonā, sievietēm – uz gurniem. Punktuāli no tiem atbrīvoties neizdosies, tāpēc, ka šo procesu regulē hormoni, kuri ceļo pa organismu. Secinājums, ja esat nolēmis nomest svaru, tad nometīsiet to visās ķermeņa daļās. Cilvēka organisms ir iekārtots tā, ka tas satur vielas, kuras ir spējīgas šķelt un izvadīt taukus un aizkavēt to zudumu. Tāpēc ļoti liela daļa ēdiena piedevu, kuras ir paredzētas lietot treniņu laikā ir paredzētas pēdējo komponentu bloķēšanai.

Ja jūs zināsiet galvenos tauku dedzināšanas pamatprincipus, jums nebūs grūti izvēlēties vai sastādīt pašam savu treniņa plānu.

Jūsu ķermenis atsauksies uz treniņiem un sāks atbrīvoties no liekajiem kilogramiem tikai tad, ja jūs radīsiet tam nepierastu slodzi un maksimāli to noslogosiet. Tai ir jābūt gudri saplānotai slodzei, kura ir paredzēta visam ķermenim. Bezjēdzīgi svara nomešanas nolūkā pumpēt tikai rokas, kājas, muguru, ķermeņa augšu vai apakšu. Lai aizdedzinātu tauku degšanas ugunskuru jūsu svara zaudēšanas treniņiem ir jābūt paredzētiem visam ķermenim, nevis atsevišķām tā daļām.

Treniņu, kuri paredzēti svara zaudēšanai laikā ir ļoti svarīgi pēc iespējas vairāk veikt vingrinājumus stāvus, bez balsta, neguļot un nesēžot. Tas ir ļoti slikti jūsu taukiem un ļoti labi jums. Stienis, hanteles, daudzfunkcionālie bloku trenažieri dod daudz vairāk iespēju nekā jaunie, šaura profila trenažieri, tie liek darboties vairākām muskuļu grupām.

Cīņā ar taukiem visbriesmīgākais ienaidnieks ir adaptācija. Tikko jūs būsiet pieradis pie slodzes un tas vairs jūsos neradīs augsta līmeņa stresa situāciju, jūsu ķermenis būs slodzei pielāgojies un sadraudzējies ar to. Bioķīmiski tas nozīmē, ka kortizola līmenis asinīs krītas. Jūsu organismam ir kļuvis garlaicīgi no vienmuļajiem treniņiem un to vajag kārtīgi sapurināt. Pamēģiniet atteikties no standarta fitnesa vingrinājumiem un pamēģiniet kaut ko no smagās atlētikas arsenāla. Bet ko lai dara tālāk? Kombinējiet pēc sirds patikas!

Svara samazināšanai paredzēto treniņu laikā izpildiet lielu vingrinājumu atkārtojumu skaitu. Vingrinājums jāizpilda ne mazāk kā 8 un ne vairāk kā 20 reizes. Jābūt 5 – 6 piegājieniem. Tikai tādā gadījumā jūsu ķermenis ķersies klāt labi aizsargātajam tauku slānim.

  • Starp piegājieniem jāsamazina atpūtas laiks.
  • Divi treniņi viens aiz otra.
  • Regularitāte.
  • Treniņam ir jābūt 90 – 120 minūtes ilgam.