Krāpšanās dienas jeb gribasspēka diēta

Viena no neierastākajām diētām, pēc tās izpildes bet arī pēc nosaukuma ir krāpšanās dienas diēta jeb no angļu valodas “cheat day diet”, kas būtībā nozīmē to, ka vienu dienu nedēļā tu vari lietot pilnīgi visu, ko vien vēlies, un cik vien daudz vēlies, bet pārējās nedēļas dienas ir jāiegrožo sevi ēdot normas robežās un ēdot tikai veselīgus produktus. Šādas krāpšanās diētas ir ļoti labas cilvēkiem, kuriem patīk garšīgi paēst, un kuriem no ēdiena rodas liela bauda, jo šī viena nedēļas diena, kad iespējams ēst ko vien vēlies būs ļoti laba, jo tajā tiešām var ēst visu sākot no burgeriem, picām, hotdogiem, kūkām, cipšiem un visu pārējo, ko vien tu vari iedomāties.

Vispirms jau sāksim ar pārējo 6 dienu apskatu, kurās tad tev būs jāievēro vai nu noteikts kaloriju skaits vai arī ēst visu, tiksi mazliet sevi iegrožot, lai nepārēstos un arī neēst saldumus un citas kalorijām pārpilnas lietas. 6 dienas nedēļā varētu likties daudz, bet tas ir daudz labāk nekā ieturēt diētu mēnesi no vietas, jo visas šīs 6 dienas tu vari sev atgādināt, ka tev 7 diena būs tā teikt “brīva” no diētas un ja pa nedēļu tev sagribas kādu saldumu vai kādu ātro uzkodu tad tu to vari pierakstīt uz lapiņas un šinī krāpšanās dienā tad arī to apēst. Šīs 6 dienas var tikt izmantotas kā vien vēlies sākot no pilnīgas kaloriju samazināšanas līdz vienkāršai ēdiena daudzuma samazināšanai un būtībā katram pašam ir jāsaprot, kas tieši viņiem der un tā arī jārīkojas, jo pat nav jēga sevi mocīt ar tādu diētu, kuru vienkārši nav iespējams izturēt un sākt badoties. Šīm 6 dienām ir jābūt nenoliedzami ar daudz mazāku pārtikas apjomu un kopējo sevis ierobežošanu, bet nevajadzētu arī tā teikt pāršaut pār strīpu un neēst neko vai arī ēst tik maz ēdamā, ka vienkārši nav enerģija, jo šādi tu savam organismam nodarīsi vairāk pāri nekā labuma un arī nevarēsi padarīt neko produktīvu. Galvenais ir kopumā pa 6 dienām samazināt savu kopējo kaloriju uzņemšanu pa tādu daudzumu, lai pat kārtīga izēšanās 7 nedēļas dienā neradītu kopēji vairāk kalorijas, nekā tavam ķermenim nepieciešams.

Septītā diena, jeb tieši šī krāpšanās diena ir šīs diētas vislabākais izgudrojums, un cilvēki bieži vien uzsāk šo režīmu tieši šīs krāpšanās dienas pēc, jo no malas skatoties ja cilvēki tevi redzēs šajā krāpšanās dienā, tad izskatīsies, ka tu galīgi nedomā par savu diētu un ēd visu, ko vien iespējams, bet patiesībā visu pārējo nedēļu tu būsi iegrožojis sevi, lai šajā dienā izēstos. Daudzviet, kur ir rakstīts par šo krāpšanās dienas diētu ir teikts, ka arī šajā 7. dienā vajadzētu mazliet sevi ierobežot un ēst tikai tādus produktus, kas arī ir veselīgi, bet es domāju, tas uzreiz atturētu daudzus no jums, jo ja jau visu nedēļu tā tu sevi ierobežo, tad vismaz vienu brīvdienu gribās, kurā tad arī ļaut savam gardēdim vaļu un ēst visu, ko vien gribās. 7 dienā būtībā lai vai cik daudz tu ēstu tu nevarēsi apēst pārāk lielu kaloriju daudzumu, ja visu pārējo nedēļu būsi sevi iegrožojis, jo ēdot daudz tu ātri vien pārēdīsies un mēs taču zinām, cik grūti ir tad, kad ir pārāk daudz saēsts un vairs neko negribas ne darīt ne ēst.

Šo diētu arī dažreiz dēvē par gribasspēka diētu jeb gribasspēka trenēšanas diētu, jo visas šīs sešas dienas tu novēlo savu tieksmi pēc pārtikas uz septīto dienu un tādā veidā trenē savu gribasspēku, kas ir viena no svarīgākajām mūsu rakstura iezīmēm. Gribasspēka trenēšana ir ļoti svarīga nodarbe ko visiem vajadzētu piekopt, kuriem ir problēmas ar sevis kontrolēšanu kādā no dzīves jomām, bet šeit ir iespējams ne tikai trenēt gribasspēku bet arī reizē notievēt un saņemt katru nedēļu vienu dienu kurā tu vari izēsties pēc sirds patikas. Gribasspēku parasti cilvēki trenē tieši ar dažādu kārdinājumu atlikšanu uz vēlāku laiku un šī diēta dara tieši to. Un kas ir vēl labāk pēc pirmajām pāris nedēļām kad reiz pienāks šī septītā diena un tu varēsi izēsties tu nemaz to vairs tik traki negribēsi, jo visu nedēļu būsi tik paklausīgi uzturējis savu diētu, un septītajā dienā nemaz negribēsies sākt ēst tik daudz, kā aŗi tik lielu kaloriju ēdienus. Bet, iespējams, tomēr vajag paēst to ko vēlies, pat tad, ja tu neēd tik daudz, jo jāatceras, ka visa nākamā nedēļa atkal būs jāciešas. Bet ja nav vajadzīga šī 7, jeb krāpšanās diena vari sākt ieviest tikai krāpšanās maltīti, no visām maltītēm kad ir pa nedēļu vienu tikai izmantot, kā ieganstu lai ēstu visu ko vēlies, un tas nozīmēs vēl ātrāku svara samazināšanu!